شاینا جوجوشاینا جوجو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

مــــــــــادرانــــــــــــــه.عـــــــاشقــــــــانه

دوستت دارم با تمام وجودمم

1392/11/2 0:13
نویسنده : مامان
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگه مهربونمم

 

میدونی وقتی میام واست بنویسم تمام حرفام یادم میره!

قبلش کلیی چیز واسه گفتن دارم و وقتی میام همشون فراموشم میشه!

ولی با این وجود انقد خوبییییی که هرچقدم فراموشم بشه بازم خوبیات واسه گفتن زیاده مهربونم

خانومی شدی واسه خودت!امشب وقتی گذاشتمت رو پام و واست لالایی میخوندم به قد و بالای نازت نگاه کردم دیدم ماشالا هزار ماشالا چقد بزرگ شدی دردت به جونم نفسم!

انگار همین چند روز پیش بود همش 50 سانت بودی و من و بابایی هایدا صدات میکردیم

دیگه رو پاهام جات نمیشه بخوابونمت قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

میمیرم واست بخداا عاشقتمم

میای ماچ و ماچ و ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچ من و ببایی رو میبوسی و همش میگی مامان منو دوس داری؟

منم از ته دلم میگم اره قربونت

میگی خیلیییییییییییییییی؟

میگم اره اندازه تمام دنیاااااااا حتی بیشترررررررررررررررر

چقد خوبه که من مامانتم چقد افتخار میکنم..چقد به خودم میبالمممممممممم که مامان تو شدم

در ددم بفرستمت مهد  زبان اخه خیلییی استعداد داری

کافیه  کلمه ای رو یه بار بگم زود یاد میگیری

تقریبا 25 کلمه انگلیسی بلد شدی

میگم شاینا میخوای دانشگاه کجا بری؟

میگی فرانسه!!!!!!!!!!!

میگم واسه چی میخوای رس بخونی ؟

میگی میخوام واست آدامس بخرم!!!!!!قربون اون ذهن کودکانت عزیز دلمم

به کامپیوترم مسلط شدی خودت روشن میکنی و میری تو درایو عکس و فیلم نگاه میکنی و میبندیشون..چندتا بازی همم بلدی که ماشالا استاد شدی خودتم کامپیوترو خاموش میکنی

 

موبایلم که دیگه اساسیییییییی بلد شدی و چند وقته گیر دادی من تبلت میخوام!با اینکه اصلاا دوس ندارم وقت کودکیتو با این چیزا سپری کنی ولی وقتی واسه داشتنشووون زار میزنی دیگه نمیشه کاری کرد

بابایی قول داده همین روزا واست بخره

خلاصه یدونه ای شیرین زبونممممممممممممممم

 

دوستت دارم با تمام وجودددد...میبوسمت

خدایا خودت نگه در دخترم اش که همه دنیامههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)