شاینا جوجوشاینا جوجو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

مــــــــــادرانــــــــــــــه.عـــــــاشقــــــــانه

چه نازنینایی دارم من خدایا شکرت

1393/3/16 0:58
نویسنده : مامان
92 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه هام ( ای جااااان دردونه هام )

نینی های خوشکلم مامان فداتون بشه 

دیروز واسه نینی جدیدمون رفتم سونو ان تی  قربون اون قد و بتلای کوچیکت بشممم من که انقد کوچولو بودی

وقتی تو مانیتور دیدمت قلبممم لرزید من که تا الان باورم نمیشد یه گوگولی تو دلمه الان دیگه باورم شده

انقد محو تماشات شدم که تمام سوالاتمو فراموش کردم که از دکتر بپرسم حتی جنسیت

میخوام بدونی واسه من و بابایی هیچ فرقی نداره دخملی باشی یا پسری هرچی باشی عزیز دلمونی.عشقی ...عمری ....نفسی...مثل شاینا جونم که همه زندگیمونه

توی سونو همش انگشت شستتو میمکیدی ووووووای فدات بشمممممم گوگولی که اشکمو در اوردی اونجا..گشنت بود مامانی؟ اخه ماشالا خیلیییی شکمو هستی صبح وشبم که نمیشناسب فقط به مامان اعلام گشنگی میکنی  

الانم که دارم واست مینویسم شاینا پیشمه و همش سراغتو میگیره و میگه پس کی میاد نینی!!!!!!

پس بخاطر من و بابا و شاینا حسابی به خودت برس و ایشالا به موقه صحیح و ستلم بیا تو بعلمون 

خیلییی دوستون دارم کوچولوهای نازممممم

عاشقتم همسر عزیزممم

 

خدا جونم تو که دیگه جای خود داری فدات شم...

بوسسسسسس و ماچ....فداتوت

یا علی.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)