شاینا جوجوشاینا جوجو، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

مــــــــــادرانــــــــــــــه.عـــــــاشقــــــــانه

تو بهترینی نفسم

1392/9/21 2:36
نویسنده : مامان
96 بازدید
اشتراک گذاری

من فدای اون همه مهربونیت بشم نفسم

 

من قربون اون دل پاک و معصومت بشم دختر خوشکلممممممممممممممممم

 

اخه یه آدم چقد  میتونه دلش پاک باشه که دل تو هست؟

امشب اشک من و بابایی رو در اوردی نازنینم یادت باشه...

اممشب داشتم تلوزیون نگاه میکردم   و شما پیشم بودی و بابایی تو اتاق خواب خودمون خوابیده بود. بالش و پتوتو بردی رفتی تو اتاق پیش بابایی که بخوابی..بعد از چند دقیقه صدام کردی مامان بــــــــــــــیا؟؟؟ گفتم میخوام تلوزیون ببینم همونجا بخواب!!!!!!

دوباره  صدام کردی مامان بیا بخواب پیش بابایی!!

گفتم باشه شما بخواب منم میام!

وقتی فیلمم تموم شد اومدم تو اتاق خواب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وای خدایا بخداوندی خود خدا همون جا سیخ شدم!اشکم در اومد .دختر نازنینم خوابیده بود پایین تخت رو موکت!!!!!!!!! اون پایین خوابیده بود تا من برم بالا پیش بابا بخوابم!!!!!!!!

گریم گرفته بود اصلا باورم نمیشه دختر من فرشتس بخدا!

یه بچه 2 سال و 4 ماهه اخه چطور انقد درکش بالاس که من مامان 26 ساله انقد بالا نیست!!!!!!!!!!!!والا نیست !!

از خودم خجالت کشیدم در مقابل مهربونیاش کم میارم..خدایا مرسی..نمیدونم چی باید بگم که این لطف بزرگتو که شامل حالمون کردی رو جبران کنم.فقط میتونم در مقابلت سر بندگی فرود بیارمو روزی هزارررررران بار شکرت کنم ..ازت میخوام بازم مثل همیشه هوامونو داشته باشی.

دوست دار شما.یه مامانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)